Markus Krunegård

"Jag har väldigt viktig information att komma med. För så här är det, okej, om någon i det här bandet tillexempel var kär i någon från Australien, vi säger att det var Daniel som dricker vatten, okej, du var kär i en tjej från Australien och du försöker glömma bort henne, eller? jag pratar med dig och ja det går sådär och vet ni varför det går sådär? Det är den här jävla ansiktsboken, facebook, kan inte alla begå självmord för den här jävla facebook? Det är fan det sämsta som har hänt, nej men på riktigt, man försöker glömma bort och ni får sådana meddelanden "Now shes join the group huge goodloocking men" man bara åh men det känns helt okej, jag blir inte det minsta svartsjuk, skitkul, men hursomhelst, för fem år sedan, då vi inte var bittra, då var vi glada, lyckliga och kära"


jag orkar inte med något annat än markus för tillfället, 12 dagar i sträck i skolan, pga örebrocupen i innebandy, JIPPI!

Kommentarer
Postat av: mulin

Wiho, jag tror också jag kommer tycka om den (: Vilket sött citat förresten!

Postat av: Sara

gosh vad det stämmer på oss ^^ speciellt sista meningen, hehe. men på fredag blir det partey iaf :D

2008-04-09 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback