mogentjej89

"This Life Sucks
Ons 13 apr 2005
22:19 Övrigt, 7 läsare totalt    

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH Orkar inte mer, varför allt nu?
Vet inte vad jag vill längre, inte med ngt :S Det är mkt som bekymmrar mej.
Det känns som om allt blivit annorlunda. det känns som något fattas men jag vet inte vad det är..
Allt ska ske på alla andras villkor annars är man inte som man ska. men om man inte vill vara som alla andra, ska man ta all skit då? Bara undrar.

Orkar inte mer iaf. "

Sista terminen i nian var lika ljus som denna sista, ca 50 dagar kvar, hjälp!
Har iallafall haft muntliga nationella idag, det gick bättre än väntat, satt uppe till 12 igår och skrev talet, skrev stödorden på bussen till skolan(innan jag somnade av utmattning). Det skulle vara ca 5 min och mitt blev ca 3, för jag pratar så förbaskat fort, vilket jag gör i mitt vardagliga tal också, men jag är nöjd och det är huvudsaken, jag fick allt sagt + lite till. Bästa gruppen att tala inför!

Så ja, en sten lyftes från hjärtat och en annan tillkom på psykologin, en hemuppgift. Så jag borde ta tag i den snart eftersom vi har hemuppgifter eller slutprojekt i nästan alla ämnen just nu, och jag som är så lat.

Sen var det dags att söka utbildningar igår och studera.nu var mer än överbelastad, helt jobbigt, men jag lyckades söka ljusdesign, tekniskt basår och matematik c, på ca 3 timmar, för hemsidan var seg och jag blev utloggad tusentals gånger. Men nu är det sökt, bara lite KY-utbildningar som ska sökas, och jag som inte ens ska börja plugga.


He was big and bent and grey and old,
And I looked at him and my blood ran cold,
and I said, "My name is Sue! how do you do! Now you gonna die!"
Yeah that's what I told him.

Kommentarer
Postat av: Johanna

ey, vad handlade talet om? :)

och vad är det för KY du ska söka?

Postat av: Johanna

åh, det låter intressant! hade velat höra! :)

nej, du ska vara glad att du inte jobbade där! var jobbade du?
och vad har du för jobbplaner (och planer i allmänhet) för sommaren i år?

studenten och allt,hur känns det? :D

2008-04-15 @ 22:01:57
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se
Postat av: Anna

Du ahr till på fredag på dig!

2008-04-16 @ 11:30:42
Postat av: Johanna

ah, vad är det för tidningsjobb då? :)

hums, inga planer ännu. hoppas på att få rensa bort överflödigt gummi från små gummiprylar på en fabrik.. :P
eller sortera paket på posten. jag håller tummarna stenhårt!!

2008-04-16 @ 22:24:13
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se
Postat av: mulin

Ja, Melissa är jättebra. Jättefin röst och så är hon väldigt, väldigt söt :) Ih!

2008-04-16 @ 23:17:45
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback