sväljer min stolthet

jag måste faktiskt svälja min stolthet och erkänna att jag tyckte det var skönt att promenera. har envisats länge med att jag tycker det är trist att gå... men ärligt talat var det väldigt skönt. jag gick från mamma till pappa genom industriområdet för att hämta min(mammas) cykel och sedan cyklade jag samma runda hem igen. sammanlagt 4 km, duttigt av en lat anna! så nu kan det hända att det blir fler och längre(?!) promenader i framtiden! har även börjat käka sälolja, känns inte helt okej, men jag är tvungen för mina arma leder, jag hoppas att det hjälper!

har haft en mycket skön dag förövrigt, ledig dag. började med frukost på balkongen, sen insåg jag att det blåste för mycket och la mig på altanen och solade halft genom en öppen altandörr, haha. låg där och tränade hjärnmusklerna med sudoku, mycket givande! har även fått igång scannern, så jag har scannat in foton från mitt album farmor gjorde åt mig. har även fått min första lönespec från NA, 1600:- rikare blir jag imorgon.

fixade Van Morrisons senaste skiva till mamma, gjorde ett fodral och la det i bilen innan hon åkte till jobbet, för att hon skulle orka med natten. hon blev mycket glad och grät en skvätt. ibland är jag en snäll dotter! :)


I've got three words for you, sucks to be, adding a fourth, YOU.
J.D i Scrubs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback