wihu!

om en kvart ska jag ge mig ut för en tidningsrunda bland alla fyllon i pålsboda. det vankas pålsbodamarken och alla ungdomar och deras föräldrar super fre-lör-sön, stackars. jag har bytt arbetsdag och allt för att slippa alla fester, bråk och fylla, men det verkar inte som det kommer göra någon större skillnad. när jag kom hem från örebro igår runt sju halv åtta gick alla som jag mötte runt med en öl. wihu!

annars är jag skapligt glad, jag och mamma har tillbringat större delen av dagen på stan, inhandlande av studentkläder. började på bludiblu, där det också slutade. jag har köpt en skitsnygg klänning, den var studentig och annig, så det känns riktigt bra. även inhandlat bh för att passa modellen och så blev det 2 linnen och 1 klänning på h&m också. behöver uppdatera sommargarderoben(som har börjat existerat idag, vet inte vad jag hade på mig förra sommaren).

nu ringer mobilen och talar om att det är dags att dra. så nu blir det 3-4 h jobb, sen sooooova! imorgon vankas det karuseller och ullas karameller. wihu!

Kommentarer
Postat av: Sara

Karusell :D

2008-04-26 @ 09:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback