åh sommaren fryser till is

jag trodde sommaren var helt slut. men idag så har solen skinit nästan hela dagen, helt fint. på jobbet så var vi ute från lunch tills det var dags att gå hem vid fem. jag sopade ut flera kilo sand ur lekstugan och när jag snöt mig var det sand i snoret, det var sand i munnen, det var sand i skorna, sand i byxorna, sand i håret. med andra ord: sand överallt!


nu har jag försökt mig på att skriva ett personligt brev till en tjänst som jag inte vet vad den innebär. jag har försökt att kopiera betygs-och- praktikpapper i faxen utan att lyckats och varit sur för att jag inte har en jättestor och jättebra kopiator hemma på mitt rum. men ska ta med mig papprena till jobbet imorgon och se om de har en kopiator att låna ut.

idag använde jag massagestolen igen och det är helt underbart skönt, förutom huvudmassagen. den vibrerade som en hel jordbävning och jag trodde jag skulle få whiplersskador.

annars är allt som vanligt, lika förkyld och trött och sådär, som det ska vara, helt enkelt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback