fin helg

fredagen blev väldigt bra (men blöt). winnerbäck stod på planeringen. helt fint var det och miss li var sjukt bra på scenen, fick ett skoj videoklipp på henne, ska läggas upp på youtube så fort jag orkar ta tag i det. kvällen avslutades i bilkö utfrån parkeringen och sedan lite mat på donken.

gårdagen spenderades först hos linda på förfest, sen drog vi till satin, det var trevligt men lite smått segt. träffade massa trevligt folk och sedan bar det av hem till pålsboda för att jobba. som tur var fick jag sällskap i bilen hem och slapp åka ensam.

vaknade upp och åt frukost och sedan dess har det blivit guitar hero, barnprogram, fika och mat hos moster och lite pysslande med illustrator åt victor.

nu ska jag sova och imorgon ska jag jobba 7-12 på fritids. alldeles lagom länge och bra!

(jag hoppas att jag får inviga mina nya gummistövlar)

Kommentarer
Postat av: Linda

sällskap? av vem då? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback