güten morgen

jaha, godmorgon. dusch och frukost snart avklarad, nu är det bara te:t (hur stavas det?) kvar. har fruktansvärt ont i halsen och är förkyld. mycket roligt. eller inte. ska iväg och jobba snart, på fritids, så det är blir ganska lugnt kanske. eller så blir det kanske inte det, jag tror att det är den här veckan alla nya och gamla barn kommer tillbaka från alla semestrar osv. det blir säkert full rulle. men jag hoppas mest på att jag blir bra tills imorgon när jag ska jobba i sköllersta, första dagen på de två veckorna jag har där. känns inte helt kul att vara sjuk första veckan. haha.

ingen som har en snabbverkande kur?

Kommentarer
Postat av: rebecca

c-vitamin-brustablett!

Postat av: sara

teet :P kanske? :P

2008-08-11 @ 13:41:10
URL: http://sarautanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback