happy happy

inatt är sista natten som sommarvikarie för tidningarna. det känns helt underbart och det firas med fin fin musik. lasse, markus och miss li i brunnsparken imorgon. och efter det vankas det kanske ett besök på snap! eller så bär det av hem till sängen. allt beror nog på väder och vind. ska tydligen komma 50 mm regn imorgon och klass 1 varning. härligt! men ingenting kommer kunna förstöra konserten. jag har köpt gummistövlar dagen till ära, haha.

nu ska jag sova någon timme eller två innan jag ska jobba. kanske är det snyggkillen som levererar tidningarna till kävesta inatt igen, det vore inte helt fel ><

Kommentarer
Postat av: sara

Tack annis! jag hoppas det är rätt beslut. har typ bestämt mig för att inte ta några fler beslut på två veckor nu. (rörande anders alltså, bättre att vänta och känna efter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback