hopplös

jaha, då var det dags för en till arbetsvecka, jag är verkligen inte peppad, fortfarande sjuk. dock skönt med lite sovmorgon imorgon, börjar klockan nio, men jobbar till halv sex, wihu! jätteskoj.

idag har jag flyttat ner till pappa och vi två har varit på ica maxi i kumla och storhandlat. det enda vi hade hemma var ketchup, lök och kranvatten, typ :) haha.

imorgon blir det myskväll med sara och på lördag kommer carolina och monika till sverige. förhoppningsvis blir det en fartfylld vecka med krogen och kanske gustavsvik med mera!

nu ska jag nog sussa, för imorgon kommer mitt lilla bokstavsbarn att vara på jobbet.



du skrev dom fulaste orden du kan
hela väggen såg ut som fan
allt var stavat fel
blev någon imponerad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback