host host host

jag och carolina sitter och hostar ikapp och snart ska vi iväg på kräftskiva med släkten. trevligt, trevligt.

gårdagen blev helt bra, även fast det inte blev som planerat. började med tacos och tårta hos sara och sedan förfest hos linda med en massa massa folk. alla ville gå till klaras, förutom jag, och så blev det också. alla gick till klaras, vissa kom in andra inte, medan jag gick på utflyttningsfest vid svampen. träffade massa trevliga människor och det spelades gitarr och sjöngs, disskuterades ljud och ljus och massa annat.

kvällen avslutades med en promenad/cykeltur från svampen till adolfsberg, blev väl en halv mil eller något, lite smått jobbigt och jag har nu mycket fina skavsår på låren utav mina nya byxor. inte helt okej, men det var kanske värt det, nyttigt att gå liksom^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback