i hate the way you love

sara åkte nyss hem, eller ja, för ett tag sen. vi har ätit vitlökssmakandeköttfärsås, spagetti, popcorn och kollat på forgetting sarah marshall, helt skön film! vi har även planerat utgång på lördag, blir kanske bara hon och jag, men vi ska göra det vi är bäst på (iallafall enligt oss) partaja! jag ska se till att byta tidningsnatt i helgen, så jag jobbar natt mellan fre-lör. det blir finemang!

nu ska jag sussa så jag orkar med barnen imorgon, haha!



i know I've seen you before
uou bored me then and now you just bored me some more
the clock gets locked locked
tick-tick-tickticktick stop stop
and now I can't get full
please could you take my shakes
my eyes feel spikey and small
and I can't get no picture on them at all





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback