she loves you, yeah yeah yeah!

jag har haft en underbar helg. den har varit väldigt fin och inkluderade café deed, skavfötter med rebecca, bussresa, god mat, dusch, bilåkande, veronica maggio, vem fan är vincent?, cider på stortorget, cider på mm, karaoke, öl på pasta och promenad till adolfsberg, gitarr, piano, ägg, flingor, fil, batmanfigur i flingpaket, kusin på besök, kinderägg, popcorn och film.

och nu sitter jag här på mitt rum igen och önskar att jag bara fick vara ledig hela veckan, men är ändå glad att jag bara jobbar måndag och tisdag eftersom kusin carolina är i sverige och hälsar på. planerna är många och dagarna få, men det blir bl.a. tisdag på satin, gustavsvik och firande av sara.

Kommentarer
Postat av: sara

yey, friday will be great I hope :D

Postat av: Linda

wuhuu. satin på tisdag!

2008-08-25 @ 00:26:00
URL: http://lindanosscire.blogg.se/
Postat av: Johanna

hela helgen lät som en enda fin grej. och kinderägg kan ju var anågot utav det godaste! men visst, visst vore det sjukligt underbart att vara ledig i veckan. jag har monsterpasset på 9½ timme, 14-23.30, det är på gränsen till att man avlider litegrann!



Hoppas din vecka blir bra :)

2008-08-25 @ 08:30:07
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Johanna

det är självmordstider, eller hur? usch vad segt det är och vad trött man blir av det...



vad gör du under dina lediga dagar nu då? :)

2008-08-27 @ 00:03:39
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback