spännande saker i metropolen

för drygt 2 timmar sen plingade det på dörren här hemma, där står fem killar som har fått fel på bilen och behöver låna en domkraft. jaha, vad gör man? jo jag ropade på mattias som fick komma, vi plockade fram massa verktyg och fixade. ett tag funderade jag på om det var ett knep för att få inbrotta sig lite i vårat hus. men icke, trevliga pojkar som var påväg hem till linköping efter att ha spelat paintboll match i karlskoga (vilket förklarade de hemska blåmärkena på armarna).

får hoppas att de kommer hem, finns inte så många ställen att stanna till på mellan pålsboda och linköping >.< haha.

tjejerna har dragit till emelie på utflyttningsfest och själv sitter man hemma i mjukisbyxor och hostar. och så beklagar jag mig lite över att jag jobbar inatt och inte har råd att åka dit en sväng. men jag ska allt våldgästa emelie när jag kommer till göteborg :)

you're so naive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback