första december

första december idag och jag har öppnat första luckan på min chokladkalender och tittat på första avsnittet av julkalendern. det känns fint att det blir jul snart, men det vore ännu finare om man visste vad man skulle köpa i julklapp till alla.

idag har jag jobbat och jobbat, som vanligt. nuförtiden så jobbar jag i pålsboda, och ska vara i köket på ett dagis i en månad. det känns skönt och jag kommer jobba 6.30-13.30 mån och tisdag och sen 7.00-13.30 ons-fre. helt skönt är det och jag har massa tid över när man kommer hem.

idag så ska jag och långa farbrorn åka på kalas hem till hans familj i täby. hans syster sofi fyller elva. känns lite småläskigt att träffa hela släkten sådär på en och samma gång. men det ska nog gå bra, eller inte nog, det ska gå bra! haha.

Kommentarer
Postat av: Bea

Ramla inte i tårtan bara så skall det nog gå bra =)

2008-12-02 @ 10:04:35
Postat av: Bea

Så länge du inte ramlar ner i tårtan så skall det nog gå bra ska du se! det är ganska svårt att inte tycka om dig =)

2008-12-02 @ 10:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback