det tar livet av mig

projektarbetet är nog det största stressmomentet under gymnasiet. det kan nästan göra en människa självmordsbelägen, alla krav och punkter man måste följa, redovisningen och rapporten.
på måndag ska projektet redovisan och idag har jag arbetat i 7 timmar för att bli klar, jag blev klar, tror och hoppas jag. efter mängder av felutskrifter, felbeskärande och efter många många många långa ramsor med svordomar blev jag klar, eller klar, jag har en bok som är utskriven och beskärd, inte jättevackert pga skolans bra grejer, men det är något att visa på måndag iallafall! nu är det bara rapporten kvar :O

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du, tänk vad vi alltid gillat militärer ;) Nej men allvarligt talat, det är värst ibörjan innan de vet så mkt men sedan får de schema och man vänjer sig, det är sant. Ja ska ringa och torka dina tårar på söndag.

2008-01-24 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback