jag finner inga ord

sjukt trött blir jag, "varför är du arg?" "ja det kan du ta och fundera på!"
ibland kan man stå ibland flera 100 människor men ändå känna sig ensammast i världen.

gårdagens vackraste: filmen p.s. i love you berörde alla mina känslor, var jag inte tårögd så skrattade jag, den var bra! gårdagens sötaste: tanterna bredvid mig på bion!
gårdagens tröttaste, argaste: mig själv.
gårdagens dummaste: mannen på gymmet som sa till mig att man inte skulle dricka under träningen, utan efter, han kan ta sig där bak!

nu vill jag bara att allt ska ta slut, jag vill ta studenten, börja jobba, FLYTTA, resa = leva och må bra!
jag vill bara bli klar med projektarbetet, rapporten och redovisningen, stress, stress, stress.

jag är inte bitter, nej då.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå, ska man svimma istälelt för o dricka då eller? Vilket pucko! Ska du int ekomma och hälsa på snart? Saknar dig så!! Puss!

2008-01-16 @ 16:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback