rapport

jag har börjat med projektrapporten,
jag och rebecca åt ben&jerry glass igår,
jag var ensam hemm igår, det var skönt och jag lekte mycket med prillan medans jag försökte få fart i min dator, titta på gossip girl och äta pannkaka,
jag skolkade från psykologin igår,
idag sa jim att det stog på adela att jag sjukanmält mig i måndags, trots att jag inte gjorde det och var i skolan från 08.00-15.45,
idag ska jag ta tag i träningen igen, jag struntade i det hela förra veckan,

nu ska jag skriva lite till på rapporten innan svenskan och religionen. måste även säga att stina är en av de bästa lärarna och att lektionerna blir lite extra roliga när hon bjuder på godis! 50 skoldagar kvar om man räknar bort lov, helger och praktik, hjälp! och vecka 11 får jag hämta min studentmössa!

jag känner att jag behöver träffa anna lite, skvallra, mysa och bara vara!

I will always be your soldier!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja ja ja du behöver vara med mig! Och ja, Stina är så jäklva bra. Puss

2008-01-30 @ 13:27:41
Postat av: Sara

studentmössan v.11

2008-01-31 @ 14:15:17
Postat av: Anonym

:D

2008-01-31 @ 14:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback