save the future!

idag har jag inhandlat en svart tröja med grönt tryck på (rätt grön färg), organic cotton från gina, jag har även ätit fair trade glass (ben&jerry). duktig är jag när jag vill! massa projektredovisningar idag, så vi fick gå runt och titta på massa olika och vissa var de sämsta redovisningarna jag har sett, någonsin, och vissa var väldigt bra. jag är bara jättejätteglad att jag slapp redovisa inför alla tvåor och treor!
måste också tillägga att Victor och Isabellas uppvisning var riktigt bra, tårögd blev man.

imorgon blir det nog klaras, jag som inte tycker om klaras, men det är lite roligt för alla är där. innan blir det lite partaj hos Johanna på norr! på lördag är det kanske kanske kalas för mattias och även en massa projektrapportsskrivande, sen på söndag ska jag läsa alla sidor vi har till provet i grafisk kommunikation på måndag!

min bok som jag gjort som projektarbete ska snart tryckas och jag ska få den gratis av skolan så jag är lite happy girl för det men annars så är min skola världens mest oorganiserade skola!

saknar saknar saknar

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill se boken!

2008-02-03 @ 18:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback