dagen som började med sprängande spänningshuvudvärk och slutade med ett gott skratt.

som sagt, när jag vaknade imorse efter en hård natt så kändes det som att huvudet skulle sprängas. en huvudvärk som inte går att lindra med smärtstillande. låg och såsade hela dagen tills mamma fick upp mig på benen och vi åkte till linn. vi åt pizza, chips och godis och pratade om massa saker. jag hann sova någon timme innan jag skulle iväg och jobba.

när jag kommer upp till macken och öppnar grinden till bilarna så ser jag två små pojkar, om jag minns rätt är de ca 11 och 8 år. och de står i en dörr och pratar och den ena pojken säger "men pappa, vad är det för en människa som är vaken klockan två på natten?". ganska komiskt med tanke på deras ynka ålder.

senare när jag åker förbi linns och deras hus och ska lämna tidningen kommer jag att tänka på hur peter har tjatat om fantomen och han har frågat mig om jag inte kan smuggla med en sån till honom, men fallet är sådant att vi inte delar ut den tidningen. men i SvD, så finns det en seriestrip med fantomen, så jag klippte ut den och klistrade den på ett papper och la i deras brevlåda tillsammans med tidningen. man kan ha mycket skoj när man är ute och jobbar.

har förövrigt jobbat 21 nätter i rad nu och nu har jag bara tre veckor kvar, JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback