hjälp

det har hänt igen.

efter samma lägenhetshus, sätter nyckel i låset och vrider om "wroooom" fyra rutor åker ner och jag får hjärtat i halsgropen. varför?  jag blir ju jätterädd. dumma bil.

när jag sprang runt i några andra trappuppgångar känner jag doften av rök och kikar försiktigt upp mot några balkonger och bländas av ett vitt sken, först trodde jag att det var månen som ramlat ner men det visade sig vara en kraftig karl, blek, kritvit och där i mörkret så bländade han mig.

har inte sovit något inatt heller, trots massa försök. ska försöka nu igen.

puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

men anna då! så är det på vår bil också, om man vrider om och inte drar tillbaks den så åker alla rutor ner. sjukt påraktiskt tycker jag.. men kan förstå att du blir rädd. speciellt om det händer på samma ställe två gånger :P höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback