i hagen står en skruttig häst

jag satt just och funderade på vilken dag det var, kom fram till att det borde vara onsdag eller torsdag. skönt, tänkte jag, då är snart en till vecka slut. men så är det ju inte, det är ju BARA tisdag. lite jobbigt känns det, men det börjar gå lättare att jobba. trots att jag ser minst tusen tvestjärtar varje gång, men som tur är fastnar bara några av dem på fingrarna (usch!).

fast det händer ganska många roliga saker också, en natt så sprang det ett får på vägen, en annan natt så var det en räv. sen har man sett harar, katter, rådjur och diverse smådjur. igår natt blev jag skrämd av en tant som stod i en dörröppning och kollade om hon fått tidningen, hon blev minst lika rädd, men ingen sa någonting. tror vi var chockade.

sen hörde jag en fruktansvärt rolig låt också. ni kanske har hört den men jag hade inte det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha!

Postat av: sara

Ne det var blo som sa att vi skulle bo ihop >< haha

2008-07-10 @ 07:49:09
URL: http://sarautanp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback