late night heartbroken blues

jag har nyss vaknat och är så sjukt trött. det har varit riktigt tuffa dagar den här veckan och när jag gick och lade mig i morse efter jobbet räknade jag ut att jag sovit ca 4 timmar de senaste två dygnen. så jag satte upp en fin lapp på min dörr och satte öronproppar i öronen, sen sov jag och sov. riktigt skönt, men är dock fortfarande trött. MEN inget mer sova nu, ska hoppa in i duschen och sen åka och handla lite mat och annat gött. sen runt fyra ska jag ta min skrutt (bilen) och åka hem till sara, där vankas det grillat och tjockkväll med massa tjejer.det blir fint, tjejsnack med diverse skvaller!

och jag skrattar när jag tänker på hur jag grät mig till sömns igår kväll, grät av trötthet och utmattning, det är så svårt att sova när alla andra är vakna och har det kul, det var trots allt fredag.

Kommentarer
Postat av: Anna

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback