lönefredag imorgon

woho! jag får ca fyratusen kronor imorgon i lön, inte helt fel. fick mer än väntat, fick betalt för hela veckan på fritids och jag trodde det bara skulle bli för en dag (den som var i juni). men jag klagar inte! skitbra!

jag tror något är med mig, för det jag verkligen behöver just nu är att vara ledig och igår skadade jag fingret (halva nageln lossnade), sen fick jag ont i halsen, inatt stukade jag lillfingret och idag är näsan igentäppt. undrar vad som kommer härnäst?

men men, oavsett sjukdom eller arbete så ska jag med till hästhagen på fredag, spela frisbeegolf och minigolf. och på lördag blir det antagligen krogen med sara. det blir finfint.

Kommentarer
Postat av: sara

såklart jag inte ska svika ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback