och sommaren fryser till is

jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte jobba mer!
sådan sjuk jobbångest man kan ha.
nu känns det riktigt tungt att jobba, jag trodde att sex veckor skulle vara en baggis, men icke. det har gått tolv nätter och det är många kvar. men jag ska ringa och fråga om jag kan få ledigt två nätter nästa helg och om det går så åker jag och min familj till göteborg, går på liseberg och bor på hotell. det vore fint!

igår (torsdag) hade jag en fin dag med en fin person. jag mötte rebecca på stan och vi åt ben&jerry glass och vindruvor i centralparken, sen kollade vi på konst i barackarna på olof palme och sedan åkte vi hem till almby. då åt vi soppa, jordgubbar, glass och avslutade det hela med salta pinnar och saft på balkongen. vi hade fina samtal om allt möjligt och så läste vi gamla dagböcker och skrattade åt hur larviga vi var.

jag önskar att vi bodde närmare varandra och att vi inte jobbade, då skulle vi kunna träffas oftare och bara göra ingenting. jag hoppas på putte i parken och att håkan kommer till liseberg i höst!

längtar också till winnerbäck i örebro, det kommer bli fint.

nu ska jag sussa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback