of moons,birds & monsters

jaha, då var den sextonde natten avklarad. synd bara att jag har lika många nätter kvar, jag blir galen snart. eller jag är nog redan galen. jag står inte ut med att vara fast i pålsboda. visst kan jag åka härifrån dagtid, men jag måste alltid hem, hem till pålsboda och det är det som gör mig så frustrerad. jag hatar pålsboda, jag gör verkligen det. just nu hatar jag det inte pga de som bor här utan pga de som inte bor här (mina vänner). jag blir så trött.

det enda jag gör är att tröstäta bigarråer, men jag vet inte hur många jag vågar äta innan jag får ont i magen. har iallafall några liter i kylen som jag plockat från fasters träd.

nu ska jag sussa lite, kanske läsa lite innan. just nu läser jag marian keyes är det någon där?, har även bitterfittan, änglar och 1984 på lager. får se vilken som står på tur.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: mulin

Läs Bitterfittan, jag gillade den jättemycket.

Postat av: Linda

jag hatar också Pålsboda av samma anledning. och jag hatar ditt jobb på na. men jag saknar dig jättejättemycket! vi MÅSTE ses sen när jag har kommit hem från Irland <3

2008-07-16 @ 18:38:56
URL: http://lindanosscire.blogg.se/
Postat av: Anna

Calleth you cometh I

2008-07-16 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback