sista dagen

på fritis, och antagligen jobbigaste, har kört tidningar mellan halv två och fem och nu ska jag iväg till fritis och slutar egentligen halv tolv, men det kan hända att det blir lite längre. kommer vara helt slut när jag kommer hem, har sovit ca två timmar inatt, kom hem rätt sent igår, var på svennevadsspelet med sara, maria och malin, det var trevligt, kallt och myggigt. har inte varit där förut så det var en upplevelse, men jag hade nog lite förhöga förväntningar, för den var inte SÅ bra som jag hört. jag hade nog inte betalat för att se den, pappa fick sponsorbiljetter, mycket bra!

nej, nu ska jag försöka piggna till lite och bege mig iväg.
hoppas på några fler barn idag, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback