vettskrämd

haha, jag höll på att dö av rädsla inatt. jag hade nyss varit ute och sprungit i ett hyreshus när jag kommer tillbaka till bilen, sätter nyckeln i låset och vrider om. precis när jag vridit om och bilen är upplåst så åker ALLA rutorna ner. gissa om jag blev skraj, usch och fy. sen har jag sett ca 5-6 harar inatt, obehagligt (inte för att de är läskiga utan för att de är dumma och springer mot bilen).

har inte sovit en blund än, ändå gick jag och la mig halv elva. har tänkt, vridit, vänt, tänk, vridit, vänt, tänt lampan, läst några kapitel, släckt, tänkt, vridit, vänt, tänt, läst och sen åkte jag och jobbade. inatt var jag glad över att ha ett nattjobb, vad ska man annars göra när man inte kan sova?

nej nu ska jag läsa ett par rader (eg. kapitel). sen försöka sova lite.
imorgon (eller idag kanske man säger?) kommer rebecca och senare ska jag ringa anna och prata lite.
det blir fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback