arbetslivet har bara börjat

första natten på mitt non-stop i fyra veckor med tidningutdelande började inatt, det gick som smort. kom dock på att jag missade att ge banken en tidning och så hade jag två hemmets veckotidning kvar när jag slutade, vet inte om jag missade någon eller om det var för många. jag hoppas på det sista, för det var massa korsord i den tidningen, haha.

så nu har jag sovit några timmar och är nu redo för att ta mig ner till skolan och jobba fyra timmat på fritids, det ska bli skoj, men jag vet inte hur jag ska klara av två jobb den här veckan, är redan tungt.

måste bara säga att jag hade mycket kul i fredags på satin och att jag redan saknar mina tjejer!
ingen kan förstå hur mycket jag tycker om dom.

nu måste jag kila.

Kommentarer
Postat av: sara

Styra tjockiskväll med film och grill snart kanske? jag och lindis pratade om det. Tänkte att vi kanske kunde vara här hemma hos mig :D

Pöss! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback