framtiden? ja, den har jag lagt bakom mig.

ja, studenten är avklarad och det blev en riktigt bra dag. stressig, känslosam och galen! dagen efter ska vi inte prata om, men den enda som ville prata med mig var herr gustavsberg, haha. nu mår jag bättre och är taggad för att åka på roadtrip med bea, sara, linda och steffy! vi ska ha en helkul vecka, med start hos bea imorgon bitti. så nu ska jag ta och sova en timme eller två innan jag ska jobba, sen är det duschen och packa det sista innan jag försöker orientera mig till Viby, haha. får se hur det går!

måste bara tacka alla som gjorde studenten till en jättebra dag!
och tack mina snyggingar i mpc5 för tre fina år!

"Se på mig nu. Vad tycker du?
Ensam är stark. Vilket jävla skitsnack
Självdestruktiv. Allting har sitt pris.
Ingen lever ditt liv o luften är fri
Allting är upp till dig.
Du är gammal nog att ta egna beslut, som att göra slut.
Ja trotsade min kärlek o lämnade allt.
Var kall som en isbit för ensam var stark."

Kommentarer
Postat av: Sara

TACK TACK TACK TACK! :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback