jobbångest och rethosta

jag vet, jag borde inte jobba med min hosta, men jag behöver pengarna och det är lite försent för att sjukanmäla sig nu. dessutom har jag gjort allt annat än att vila idag. hann knappt käka frukost innan jag och mamma började sätta upp poolen, svettigt? ja. sen degade jag i solen en sväng innan jag duschade och drog hem till bina på avskeds- och födelsedagskalas. det blev god mat, tårta, fiskedam och lite lekar. det var mycket trevligt, men jag var lite småtrött och lite irriterad på en viss person i sällskapet. kvällen avslutades med lite twister innan jag fick köra endel av herrskapet till örebro och sedan bar det av hemmåt. hemma väntade en kopp te och lite senare sängen. nu är jag vaken igen och efter lite havregrynsgröt(försöker fortfarande lära mig) och en till kopp med te är jag nog lite mer redo för att jobba!

tidningen framför allt! (hard work work)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det cik bra! Nu har jag precis ätit gröt och ska ta bussen till jobbet, idag ska jag sköta karusell och spela teater. Ses på torsdag! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback