mera jobb, mera jobb, heja!

det har knappt gått en vardag utan att vikariesamordnaren på dagis har ringt, idag har jag fått ytterliggare två veckor och nu har jag jobb v.27-38 + v.47. kan hända att det blir mer och det är svårt att tacka nej, men borde jag inte ta minst en vecka ledigt efter v.38? borde kanske vara nyttigt. har aldrig jobbat så mycket i hela mitt liv. jag önskar dock att jag hade en fast tjänst så jag kunde flytta hemifrån!

det märks att man har blivit vuxen på senare dar, jag och sara var inne på en porslin outlet idag och vi disskuterade olika kombinationer av tallrikar, färger och mönster.

nu ska jag kirra te, sakna någon och plugga kartan över maggans tur.

jippie!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja eller hur. Sånt är skoj :D nu börjar man bli gammal :P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback