Sentimentalt

Dagen är snart här, jag kan inte fatta det riktigt. Vi hade avslutningsmiddag idag och det var fint och lite sentimentalt, särskilt när Victor höll sitt tal. Jag skrattade och lyckades hålla tårarna inne. Det gjorde dock inte Bina som lämnade mascarafläckar på min axel. Det var fint. Fick även en fin ros och ett litet brev av Linda. Jag och Rebecca avslutade det hela med lösgodis från Hemköp och päronsaft i hennes säng.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp tidigt och slänga i färgen i mitt hår och sedan ta mig in till skolan och bränna ut allt jag har på inloggningen. Sen ska vi mysa och grilla i stadsparken. Det blir nog fint!

Jag skulle vilja skriva allt jag känner just nu men det blir svårt att få ut det i ord och antagligen skulle det mest bli en massa blaha som ingen skulle förstå. Men det är en massa blandade känslor nu med studenten och allt.


"Det här är vad alla har varnat mig, hej;
Du är så bräcklig det kommer att krossa dig
Det här är vad alla har sagt om mig;
Håll dig borta från elden, gå inte ute, bär alltid mössa,
klä in dig i wellpap, för du kommer skadas, ge dig aldrig hän
Du har så veka leder, du kommer skrapa dina knän"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback