SNAP!

jag är pepp på morgondagen, det blir förfest hos linda och sen satin med massa bra människor!
de jag är säkra på just nu är jag, linda, sara, steffy, elin, jonas, ingela, markus och edvard. ska bli helt galet kul att träffa alla igen, har inte träffat vissa sedan studenten, lite små sorgligt!
är så sjukt sugen på att flytta till örebro, visste jag att jag hade en fast inkomst för en längre framtid än september så skulle jag ta första bästa lägenhet (nästan iallafall). har iallafall kollat runt lite idag på massa olika lägenheter. måste söka jobb också, kan inte leva på strö-dagar som vikarie. haha

måste bara säga att jag är lite stolt över mig själv som inte såg ett enda avsnitt av scrubs igår, framsteg!
men antagligen var det för att jag hade fullt upp hela dagen (för en gångs skull).
började med pankaks frukost/lunch med oboygrädde och banan, sen tog jag, mamma, hanna och cajsa bilen och åkte till vicke och barnen, vi skulle dit och fika, men det slutade med att vi var kvar till sju. mycket trevligt!
när jag kom hem träffade jag ingela, vi skulle kolla på film med markus + folk men vi var inte filmsugna så vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord tills jag cyklade hem mitt i natten.

idag har vi (mamma, sara, hanna och cajsa) gjort stora holmen (lilleputtåget, tampbilar och gungor), stadsparken och marieberg. det har varit mycket trevligt! när jag kom hem hade jag fina och givande samtal i telefon.

nu ska jag se på scrubs! haha

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag saknar dig Anna. Ska bli så grymt kul imorn! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback