påsklov för hela slanten

det firas med trötta ögon, onda fötter, varma mackor, te och ägg. kanske en bra film, mysbyxor och en filt. idag var det helt okej i skolan, trots att jag hade 20 minuter på mig imorse att äta frukost och duscha. vi gjorde i princip inget viktigt, vi skrev ut lite Cv:n och gick på jobbmässa, åt jättegod tårta och bara hängde.
men när alla hade gått hem och vi var ca 4 kvar fick jag och rebecca för oss att skriva ut alla sidor i foldern på A3, beskära och sedan häfta upp alla 26 på anslagstavlan, tur att man inte får betyg för upphängning av det man gör, haha. men det var trevligt och fint och jag hade svårt att gå därifrån, för det var nästan lite mysigt att bara sitta där, hon och jag, lyssna på musik och bara vara. sen tror jag det kändes extra bra eftersom jag inte behöver sätta min fot i skolan förrän om två HELA veckor.
och jag är väldigt glad och tacksam för att jag fått jobb och för att jag kommer tjäna lite extra pengar nu. jippi!

tonight I have no words for you,
made a promise to say so much.
oh i can only steal from you,
what already belongs to us
i would like to sing a firestorm
and not some rich and soothing well
well all such lines are forbidden now
and it's you I cannot touch

Kommentarer
Postat av: Linda

haha. kan bero på att jag aldig kommer ihåg att läsa din >_


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback