something for the pain

loneliness has found a home in me,
my suitcase and guitar are my only family.
i've tried to need someone, like they needed me,
i opened up my heart but all i did was bleed.
i don't need no lover, just to get screwed,
they don't make a bandage that is going to cover my bruise.

jag är inget bon jovi fan, men ibland passar texterna in så bra, förutom att jag inte spelar gitarr.
lovet tar kål på mig, jag är så rastlös. men imorgon kommer sara och livar upp mig, saknat den tösen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sara har saknat sin anna också!

2008-03-24 @ 12:07:07
Postat av: mulin

Känner igen den där känslan med rastlöshet och lov. Hoppas att du inte klättrar på väggarna allt för mycket!

Postat av: Linda

snart är det skola igen!!

2008-03-25 @ 18:41:44
URL: http://www.lindanosscire.blogg.se
Postat av: Emelie

aw tack :)

2008-03-27 @ 15:47:53
URL: http://emeliemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback