boring

Om ni undrar varför jag helt plötsligt bloggar så mycket så är det för att jag ska bli nya blondinbella or NOT. Nej det är för att jag har så sjukt tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på. Jag vet dock vad jag borde göra.(plugga). Har inte så stor lust att jobba inatt, är dock tvungen, kanske inte läge att strunta i det 4 timmar innan man börjar, haha. Det är helt okej när man väl är där och ska börja, men nu känns det bara tungt och tråkigt och det förstör varenda lördagskväll eftersom man blir så bunden. Måste sova några timmar innan man börjar, vilken betyder runt 22-23 och det är snart. Jag är jättesugen på att umgås med folk och kanske ta en cider, men icke! Jag ska köra bil i 3 timmar. Tidningen framför allt!

Men jag ska kanske vara glad att jag har något jobb, annars hade jag varit luspank och arbetslös efter studenten. Nu kommer jag iallafall få 1600 i månaden, vilket är helt okej! Men det vore inte fel att ha ett välbetalt jobb, bara över sommaren för att kunna hamstra pengar. Så jag kan flytta från Pålsboda i höst. Det vore inte helt fel!

Dags att tänka på refrängen kanske? Får se om jag orkar lägga mig nu, får kanske bli lite sudoku-lösande först, det är lagom nivå just nu, bra innan man ska sova.

Eerie whispers trapped beneath my pillow
Won't let me sleep, your memories
I know you're in this room, Im sure I heard you sigh
Floating in-between where our worlds collide

Kommentarer
Postat av: mulin

Jag tycker att det låter fint att ha ett lagom jobb med lagom pengar. Fast det är ju synd att dina lördagsnätter blir lidande.



Dessutom tycker jag om att du börjat blogga mera! :)

Postat av: Sara

blondin-anna :D

2008-05-18 @ 14:32:48
Postat av: mulin

Du får mer än gärna ta över! Fortsätt så. Jag gillar det!

2008-05-18 @ 14:52:40
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback