det kommer aldrig finnas något som heter rätt tid, rätt plats

är det okej att önska bort folk för en liten stund? jag gör det just nu, oavsett vad som tycks om det.

allting har helt plötsligt blivit lite jobbigare, äckligare, konstigare och svårare att bearbeta. om jag var låtskrivare hade jag utan problem skrivit låtar till en helt ny platta. men nu är jag inte det, så jag behåller det inom mig. man skulle kunna jämnföra min tankeverksamhet med en motorväg. bilar och långtradare har krockat, alla ringer 112 men ingen kommer fram till larmcentralen, ingen vet vad som hänt och ingen vet vad som kommer hända. alla är medvetslösa och skadade, men än har ingen dött. men jag hoppas att vissa tankar kunde dö... och vissa känslor.

nu ska jag sova, så jag orkar gå upp imorgon. psykologi, engelska och grafisk kommunikation.
skolan ger mig ångest. men nu är det inte långt kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback