misslyckat försök.

jag har fått för mig att vi skulle fika imorgon på graf, ingen vet riktigt säkert. så jag slängde ihop en kladdkaka, dubbel sats för bättre resultat.. trodde jag. haha. nog för att den vart kladdig och så, men det rasade i bitar när jag skulle lägga över den i en burk. rädda det som räddas kan, jag gjorde bitar av det som gick, haha. men jag blir inte ledsen om ingen vill äta det imorgon, för då får jag allt för mig själv. haha.

hursomhelst så har jag bokat klipptid till imorgon, det är behövligt. som vanligt vet jag inte hur jag ska göra och kommer antagligen ge frisören ganska fria händer, som vanligt^^

jag borde verkligen sova nu, men jag har börjat byta låtar på mobilen, har tröttnat lite smått på det jag hade. så det kommer ta lite tid. men jag har ju lite sovmorgon imorgon, så jag är glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback