nattinatti

åh, halsen gör ondare och ondare. jag har inte tid att bli sjuk! herre jössen det är ju bara dryga två veckor kvar, jag måste ju vara frisk då. det bästa vore om det kunde bryta ut på typ söndag, det gör inte så mycket, för då har jag inget kvar att göra.

jag funderar starkt på att sova nu, sova bort förkylningen och vara pigg imorgon bitti när vi ska till e:on och allt. haha

igår natt när jag var klar med svenska arbetet så skickade jag det till min mamma som jobbade natt, hon läste det nyss och jag fick ett gulligt mail tillbaka. hihi

"Hej! har läst ditt arbete och det är mkt bra skrivet. Du förmedlar verkligen hur du själv känner för lars musik och hur texterna har påverkat/påverkar dig samtidigt som vi får veta lite fakta om honnom som musiker. Du har fångat hans själ och förmedlat den till oss som inte är hängivna beundrare. Jag får börja lyssna på texterna. Inte visste jag att du hade en så djup sida av dig( jo det visste jag). Även om jag inte säger det så ofta tycker jag att du är en fantastiskt go och rar tjej. Ha det bra vi ses i morgon nu skall jag gå och rädda liv. Puss och kram mamma. "

Hon är söt hon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar din mamma, hon är rolig :)



Inte bli sjuk anna!

2008-05-20 @ 22:37:17
Postat av: mulin

Ja, visst är det underbart? Synd att min sång förstör lite av upplevelsen bara.



Och vad fint skrivet av din mamma. Vad jobbar hon med?

Postat av: Rebecca

men, gull. åh.

2008-05-21 @ 09:03:58
URL: http://lonnlov.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh vad gulligt av henne! Du kan väl maila arbetet till mig så jag har nogåt kul o läsa, inte bara tentaböcker :)

2008-05-21 @ 14:34:53
URL: http://mymmelsyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback