så lite röst men så många ord

jag är så sjukt hes. jag förstår inte att jag har någon röst kvar, gårdagen bestod av två redovisningar, multimedia och illustration, på kvällen åkte jag in till emelies vän erika för lite förfest. vi drog till klaras och efter en timme i kö så beslutade vi oss för att gå till picters istället. där blev vi uppraggade av 30+, mindre kul. träffade frulle, slegg och johan på burger king och det sedan bar det hem till slegg där vi kollade på två avsnitt av sanningens ögonblick. haha. med en ömmande hals, oborstade tänder och två pojkar bredvid mig försökte jag somna i en dubbelsäng som tydligen inte var stor nog för oss alla tre och jag fick tio centimeter att sova på, så jag flyttade över till soffan och hann sova några timmar innan mamma slutade jobbet klockan sju. åkte hem och sov bort halva dagen.

idag försöker jag spara på min röst och är sjukt osocial, har tittat på åtta avsnitt scrubs sammanlagt, solat och läst början av pojken som kallades det. har även fått i mig en popcornspåse och slängt ihop en rulltårta till morgondagen.

blir inget eurovisiontittande för mig inte, jag tycker det är lite överskattat och jag blir mest bitter när jag tittar på det + att jag avskyr schlagermusik. så jag ska nog pallra mig till badrummet för att borsta tänderna och sen bär det av till sängen för ett par timmars sömn och lite gos med prillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback