"sitter här så ensam, mina vänner har gått ut.."

nej! inte nu! jag har inte tid att bli sjuk. det är helt sjukt att man inte har tid att vara sjuk, man kan inte vara hemma en enda dag för då missar man så sjukt mycket. men nästa vecka efter tisdag ska jag bli frisk om jag inte hinner bli det tidigare, haha.

studiebesök på eon idag, fick en snygg souvenir, var uppe på taket och såg ända till kvarntorpshögen. det var trevligt och intressant och jag fick MVG i naturkunskap, inte helt fel!

nötterna sara och anna var på ica och köpte nötter idag innan bussen, så nu tänker jag äta dom och plugga litegranna.

jag tycker att ni ska se den här, helt sjukt bra


Kommentarer
Postat av: Rebecca

oj, MVG i naturkunskap. jag är imponerad!

berätta souveniren.

Postat av: mulin

Ih, plutten alltså!

2008-05-21 @ 20:17:42
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja den lyssnar jag! Har du lyssnat på hans radiokrönikor som jag skrev om i min blogg innan?

2008-05-21 @ 20:48:26
URL: http://mymmelsyster.blogg.se/
Postat av: Sara

Yey, nöten Sara fick också MVG :D vi är så bäst anna! Hurra vad vi är bra! för snart tar vi studenten! tihi :)

2008-05-21 @ 23:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback