Snap

Imorse var jag glad, inte av någon speciel anledning, bara glad. Sen hade jag nationellt prov i engelska B, då blev jag bitter, för det var svårt. Nu sitter jag här och försöker arbeta på graf, det går inte så bra när programmen stänger och allt försvinner. Bittert. Jag och Rebecca tog iallafall en paus förut, i cafeterian, två riskakor, två digestive och en banan, det är sånt man behöver en bitter eftermiddag.

Har annars haft en trevlig vecka, måndagen spenderades ute i Lövsätter, där planerade vi våran Roadtrip, åt MASSA brago-kex och videobloggade. Jag hade inga lektioner i tisdags så jag, Rebecca och Maria åkte till Marieberg och sen gick vi på stan och åt på Rosalis, mycket bra och fin dag. Igår så hade jag naturkunskapsprov och efter det undersökte Överläkaren Näsman(han heter helt seriöst så, jättekul!) min täppta näsa och gav mig recept på kortisonnässpray, så nu har jag snart ett eget apotek hemma.

Idag vill jag helst gå på Annikas och de övriga Karroelevernas vernissage, men det hinns inte med. Har psykologiarbete, svenskaarbete och religionsarbete till mån, tis och ons nästa vecka. Sen ska alla slutprojekt i graf, illustration och multimedia vara helt klara och redovisningsbara nästa vecka. Hur har de planerat egentligen? Jag är sjukt stressad.

MEN det är bara 3 veckor, exakt, till studenten, jag ska klara det och jag ska kämpa nu, 27:e sätts betygen och då kan jag äntligen pusta ut.

Ingen som vill ge mig ett jobb eller kanske bara vill försörja mig i något/några år?

Viciously, she sleeps
Walks along her lonely beat
She trips, falls into it all
And I wish I bite my lip and crawl up
Away from you my little one
Oh'm you my little one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback