Time to say goodnight

Kalorierna jag tappade på joggingrundan på 2,5 km kompenserade jag ganska snart med chokladtoppar och kärleksmums, inte helt fel.Har skrivit en mening på mitt svenska arbete och stödorden till religionsarbetet om Bahai. Nu borde jag ta mig i kragen och lägga mig, så jag orkar upp imorgon, psykologi kl. 08.00. Alltid lika skabbig på måndagmorgnar står jag och väntar på lektionen i korridoren, samtidigt springer det fräscha idrottare och frisörer förbi och fläktar med ett gott doftande hår. HA! Alltid lika kul. Men jag mår inte dåligt för det, man måste vara skabbig någon dag för att kunna vara lite fräschare andra dagar.

Får lite ångest när jag tänker på nationella engelska provet som vi antagligen får tillbaka imorgon. Kommer antagligen stå ett stort fett IG i nedersta högra hörnet. GOSH!

Nu ska jag nog gå och borsta tänderna, ett litet steg i rätt riktning!

Kommentarer
Postat av: mulin

Det där får mig att tänka på en tjej som var min bästa vän på högstadiet. En månad innan skolavslutningen i nian var hon skabbig och äcklig med flit för att sen vara ÄNNU snyggare i allas ögon på avslutningsdagen. Rätt kul (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback