tjutande vindrutetorkare

min natt bestod av en stor förvirring när alarmet ringde, jag hade drömt att klockan på min mobil gick fel och fick smått panik när jag inte hade någon annan klocka att titta på. jag trodde jag försovit mig, men som tur hade jag inte det. natten gick bra, jag tävlade mot mig själv i trapphusen, var tvungen att hinna dela ut alla tidningarna innan jag gick ut genom dörren, fantiserade ihop vad personen i lägenheten hette och vad han/hon hade för sig just då. jag lyssnade på vaken med P3/P4 och hörde samma nyheter tre gånger, vindrutetorkarna fick fnatt och tjöt jättehögt och gick inte att stänga av och jag bara skrattade. radion spelade en salig blandning av bonka bäver, kate nash, black jack och metallica, helt kul.

idag har jag försökt lära mig äta havregrynsgröt, eftersom det ska vara en bra start på dagen, packat och nu sitter jag här och sitter. ska till mamma senare och då ska jag sätta igång med pluggandet, sen har jag (tyvärr) lovat mamma att jag ska följa med ut och springa även idag. haha. hurtigt!

i won't stand in your way
let your hatred grow
and she'll scream
and she'll shout
and she'll pray
and she had a name
yeah she had a name

Kommentarer
Postat av: mulin

Haha, åh. Såna där dagdrömmar (eller ja, nu var det ju natt i ditt fall...) men jag älskar sånt. Att typ gå och tänka så där. Tiden går så vansinnigt snabbt då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback