tom blick och dåliga ursäkter

jag sitter på sängkanten och stirrar rakt ut, utan att fundera på något speciellt. jag hittar på ursäkter för att slippa plugga och göra allt det andra tråkiga i vardagen. ingen ork, ingen inspiration och ingen kreativitet. inte helt okej nu när det bara är tre veckor kvar, åtta dagar i skolan tills betygen sätts. jag vill vara pigg och alert och göra alla mina uppgifter jag borde. hur gör alla andra för att klara av det? det ända jag klarar av för tillfället är att lösa suduko och lyssna på musik. inget mer ansträngande.

ge mig energi och lite positivt tänkande, nu! bums!

Kommentarer
Postat av: Anna

Positiv enegerig!!!! Ska bli så kul med din student!

Postat av: Sara

Det där känns igen! suck ^^

2008-05-17 @ 16:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback