Just nu ...




Just nu sitter jag i grafsalen, har haft min sista graflektion någonsin(!).
Känns lite smått sorgligt, här har jag ändå spenderat mest tid under mina tre år här.
Idag har vi fikat, Jim har fått blomma och godis, vi har redovisat slutprojektet och tagit gruppfoto.
Det har även diskuterats en massa kring studenten idag, som vanligt. Många blandade känslor inför den dagen. Men mest av allt ska det bli skönt, jätteskönt. Jag är så trött på läxor, prov, krav, stress, stress, stress, magsår och stress. Jag har inte riktigt förståt att det är slut sen, när vi har sprungit ut från Oscariahallen så är allt slut, aldrig kommer jag sitta här igen, inte på riktigt, kan finnas en chans att man kommer hit och hälsar på.

En och en halv vecka kvar! Det är inte många timmar till som ska spenderas här.

  • Tisdag-heldag
  • Onsdag-Naturkunskap, sen klassfest i stadsparken
  • Torsdag-Ledig
  • Fredag-Ledig
  • Lördag-Helg
  • Söndag-Helg
  • Måndag-Ledig, avslutningsmiddag på kvällen
  • Tisdag-Ledig
  • Onsdag-Vi-kampen!
  • Torsdag-STUDENTEN!

Ska knalla upp till stadsbiblioteket så snart som Rebecca är klar, sen bär det av hemmåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback