well done

Jag har varit mycket duktig idag. Jag sov ut ordentligt(vilket jag verkligen förtjänade), skrev klart mitt psykologiarbete och sen sprang jag och mamma spåret. Så nu är det bara svenska, religion, illustration, grafisk kommunikation och illustration kvar. yey!

Ikväll blir det tacos och kanske lite plugg, innan jag ska sova och jobba och sova igen.
Jag vill åka härifrån ett tag, ta semester från Pålsboda, alla problem och stressen. Men jag får väl stå ut till raodtripen, det kommer bli en helt galen vecka!

Nu ska jag nog manövrera till duschen, sen blir det nog myskläder!


"he was twentietwo unemployed with a perfect smile,
on his way to paris, no i never asked why.
his english was as bad as mine,
but i will remember those hours for the rest of my days"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback