you had time

i några dagar har jag gått runt och funderat på hur jag ska göra i sommar och hur det ska bli om jag inte har något jobb och sådär. så jag hade tänkt att ringa till distributionstjänst och höra om det var någon som skulle ha lite semester. men jag har inte tagit mig tid att göra det och hoppats lite på att jobben ska komma till mig istället, och så gör dom det. på bussen hem idag ringde det, okänt nummer, jeanette på distributionstjänst. hon hade massa att berätta och ordna med.

så nu är min sommar helt uppbokad nästan. den kommer se ut ungefär såhär:
23- studentvecka
24- roadtrip
25- ledigt, hoppas att kunna ta mig till barcelona, någon som vill hänga på kanske?
26- introduktion på maggans tur, mån-fre, ledig lör och jobbar sön.
27-30- marie ledig och jag jobbar ALLA dagarna (eg. nätter)
31-32- maggans tur mån-fre, ledig lör och jobbar sön.
33-... tomt, inget planerat, mer än min söndagstjänst.

så, jag kommer jobba v. 26-32, i princip alla dagar, kommer inte kunna åka någonstans eller dricka någonting alkoholhaltigt på hela sommaren, inte ens ett glas till maten. men å andra sidan har jag jobb och kommer få pengar, så jag är glad ändå och det är helt klart värt det!



så det blev en bra dag idag!

You are a china shop
And I am a bull
You are really good food And I am full
I guess everything is timing
I guess everything's been said
So I am coming home with an empty head

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra med jobb anna :D

2008-05-22 @ 21:45:58
Postat av: Sara igen :P

Hade förresten LÄTT hängt på till barcelona om jag haft pengar och inte skulle på kurs den veckan :P

2008-05-22 @ 21:47:29
Postat av: Anna

Barca vore nåt! Det verkar som jag får hälsa på dig o inte tvärt om då! Vad gör du på midsommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback