barcelona loves you

jättefina dagar har jag haft. (tors-lörd). fin besök av långa farbrorn. kollade på tv, drack kaffe, spelade guitar hero, kollade på kalle och chokladfabriken och läste sedan en godnattsaga, lilla anna och långa farbrorn. lång och skön sovmorgon. långa farbrorn åkte till örebro för att repa innan kvällens spelning på MM. jag gjorde mig i ordning och åkte till linda. vi drack vin och klippte löshår och såntdära. var på kulturnatten och sedan kollade på spelningen. som var riktigt bra! på mm svärmade det av människor från pålsboda och sköllersta. både bra och mindre bra människor.

hängde lite på mm och sedan begav jag och långa farbrorn oss till satin och sedan en taxi hem till honom.
dagen idag har bestått av promenader, film och pizza på the planet. och nu är jag hemma och har fjärliar i magen. detta pågrundav en massa olika saker, men jag tror mest av nervositet inför morgondagen.


åker tåg klockan 08.33 från hallsberg och klockan 13.50 lyfter planet från arlanda. klockan 17.20 så möter jag monika och carolina på flygplatsen. och förhoppningsvis så är inga tåg försenade och min biljett och pass giltliga och nedpackade och ligger INTE kvar hemma. sedan så får jag sitta bredvid någon vänlig själ som inte luktar illa eller tar illa upp om jag hostar hela resan ned, vilket jag antagligen kommer göra. planet krashar inte och mitt bagage kommer INTE på villovägar. (peppar peppar, eller vad det är man säger).

önska mig lycka till och om ni inte hört något ifrån mig innan nästa måndag, så är jag antagligen fast i barcelona pga strejk eller ett konkursat företag.

nu ska jag packa det sista.
ha det skönt här hemma i kalla och regniga sverige!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback