it's friday, i'm in love!

äntligen är det fredag och äntligen ska jag få träffa mina käresta igen.
jag slutar jobbet om fyra timmar och då ska jag hem och fixa lite, sen drar jag in till örebro och träffar långa farbrorn. och runt artonnollnoll kommer förhoppningsvis edvard in till örebro och hämtar upp oss, om inte han är lika seg som vanligt. men hursom, när edvard hämtat upp oss så bär det av hem till linda på tjugoårsfest. det ska bli skitskoj!



dressed up to the eyes
it's a wonderful surprise
to see your shoes and your spirits rise
throwing out your frown
and just smiling at the sound
as sleek as a shriek
spinning round and round
always take a big bite
it's such a gorgeous sight
to see you eat in the middle of the night
you can never get enough
enough of this stuff

It's Friday, I'm in love




Kommentarer
Postat av: sara

YEEY! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback